HURRAY! Fotosidan fixad!

2008-10-17 | 00:12:42

Yesbox, nu är jag färdigfixad med den nya fotosidan. Den förra fungerade ju inte, men nu har jag en till blogg som är relaterad till denna där jag bara kommer lägga in mina finaste foton från tävlingar m.m.

Jag har lagt upp första inlägget i den redan, det är alla bilderna från senaste Knockoutmötet Häst. Så klicka på rutan "Foton" och kolla in!

När jag ändå är igång med ett inlägg; Ursäkta den långa väntan på några intressanta inlägg... Jag har inte haft tid eller fantasi till att skriva något. Men imorgon, och förhoppningsvis alla dagar framöver, kommer det strömma in inlägg, så ni får hålla utkik!

Nu är det väl bäst att jag går och lägger mig, och slutar sluddra halvsovandes över tangenterna. Jag måste först lägga ut nyheten om fotosidan på Bilddagboken, OCH skicka mail till Catrine och Kattiz om att deras bilder ligger ute... Suck!


Klicka på rutan "Foton" i menyn för att se resten utav Knockout-bilderna!
Postat av: molle

Nej men grrr!

De e ju pomea!

2008-10-17 @ 22:18:47
Postat av: Freja Lindskog

Molle: Haha, var stolt att hon ens fick vara med på bloggen ;)

2008-10-17 @ 22:22:49
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0