Fotosidan krånglar!

2008-10-02 | 15:54:42

Under Knockoutdressyren omg. 2, LC.
Katarina Jönsson - Kool and the gang

Som ni ser längst upp i högra hörnet finns det en klickbar bild med namnet "Foton". Där är det såklart meningen att mina foton ska ligga, från tävlingar och sånt. Just nu ligger där hela TRE bilder (Otroligt att det ens blev många!), det ska självklart in minst 50 till i samma kategori som dessa tre, men sidan totalvägrar att ladda upp dem! Det är JPG-bilder, som ska gå att ladda upp där, och jag har dessutom minskat dem till 700px nu! Det konstiga är att dessa tre bilderna som hade turen att få hinna laddas upp innan strejken var över 3000px, och laddades upp som ingenting!

Jaja, jag ska fortsätta försöka ett tag till annars får jag väl börja leta efter ett nytt ställe att ha dem på...
Postat av: Kattiz

Äntligen har jag hittat din blogg, har saknat den sååå...snygg bild på Kool och mig ;o)

2008-10-07 @ 16:41:57
Postat av: Freja Lindskog

Kattiz: Mohaha, det visste jag att du hade ;) Ja, visst är den! Har fler som skulle blivit upplagda på min pixbox men den funkar ju inte... Så fotona kommer snart upp här på bloggen :)

2008-10-07 @ 19:07:07
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0