C'est mon nya jacka!

2008-11-18 | 17:54:10

Min nya vinterridjacka! Modellen Trigger från Jacson.

Ja, här ser ni min nya vinterjacka! Visst är den snygg? Från och med torsdag kan jag skrida runt i den i stallet.

Jag övertalade farmor till att köpa den åt mig. Men som vanligt när jag ska ha någonting så finns det inte, men Ryttarshopen var som vanligt snälla och ringde och beställde den åt mig! Det är en Jacson (Värst vad jag har snöat in på dem?), av modellen Trigger. Inte så farligt dyr heller, 700 någonting, så farmor blev nog glad för det...

Är det någon mer än jag som tycker att jackan på bilden har en aubergine-färg? Tydligen så är den svart! Jag som gärna hade velat ha den i den färgen... Men, jag beställde en svart (Det fanns att välja på svart eller olivgrön) i hopp om att den ändå ska likna den på bilden!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0