Tävlingsarmband?

2008-12-18 | 22:53:19


Önskearmband från kyssjohanna.se.

Ganska högt upp på årets önskelista står det ett tävlingsarmband! På hemsidan kyssjohanna.se finns det en hel hög med fina armband med bra budskap som man kan ha nytta av på tävling! Det finns även halsband, men det är ju inte det bästa att tävla med...



Detta armband har turen att finnas med på min önskelista! Det braiga med det är att det finns inget spänne (Det är ett sånt med två olika knutar som man drar i), det kan alltså inte gå isönder och trilla av om man råkar fastna någonstans på tävling. Det är också en bra färg, inte enbart guld eller silver (Jag är ett matchningsfreak, så råkar jag ha guldigt på hästen någon gång så kommer inte den silvriga cirkeln synas så mycket).
Men det bästa av allt är budskapet man får till:

"The lotus emerges from murky chaos, through purifying water, and up into the light of the sun, as you make your way towards brilliance, remember to keep your circle positive and loving"

Det fanns ett likadant armband fast med "kick ass" istället för "brilliance", men det hittar jag såklart inte nu längre...
Men jag tror absolut att ett sånt här armband kan ha en positiv inverkan på din tävlingsridning, om du tänker orden innan du går in så!
 
Postat av: Alina

åå vilken underbar blogg jag hitta! Älskar hästar! :) Dock har jag inte ridit på typ 4-5 år, slutade på ridskolan, sen dess har jag inte ridit, så himla sugen! natti

2008-12-19 @ 01:04:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Melissa

Den mentala inställningen är allt -inte bara inom ridsporten utan i hela livet. Dra fördel av din inställning!

2008-12-19 @ 02:30:41
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har massa smycken från kyssjohanna ♥ de är underbara!

2008-12-19 @ 11:00:04
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Kim

Här händer en del ser jag. :) Var ett tag sen jag tittade in! Går det bra med hästarna?

2008-12-19 @ 11:20:13
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0