.:2:.

2008-12-30 | 21:07:26

Motivationen är verkligen på uppgång nu (Peppar, peppar) och Liva är inne på sin 2:a skrittdag idag! Bara 12 kvar då... Liva verkar otroligt nog inte tycka att det är alltför tråkigt ännu, antagligen har hon nog en chock över att hon blev riden två hela dagar i streck(!). Nej, jag vill inte påminna er fler gånger nu om hur lite jag har ridet på ett tag, det är så pinsamt...

Det är faktiskt ganska skönt att bara träna i skritt, man hinner liksom tänka efter lite mer och korrigera. Nu när det bara är skitt tänkte jag ta tillfället i akt att träna mer på Livas två svagheter; Formen och bakdelen. Formen har hon alltid haft svårt med, så det är på tiden att hon börjar bli lite stadig och sätta lite halsmuskler! Bakdelen behöver hon sätta under sig mer, så att hon lyfter lite från framdelen. Dessutom behöver hon en hel hop med muskler på den! Ska jag säga det enkelt så behöver hon en hel hop med muskler över hela kroppen, så mycket backträning ska det bli också!

Jag ser fram emot att se hennes utveckling.


Postat av: Matilda

Haha du får ju läsa ordentligt ;).

Skönt att din motivation är på vaäg tillbaks!!

2008-12-30 @ 21:29:12
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Förresten glömde jag att skriva att jag också tycker att Gainomax är skitgott! :D

2008-12-30 @ 21:43:12
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0