Dagens planering

2008-12-21 | 09:54:02

God morgon allihop! Här lyser solen och inte ens ett grässtrå rör sig, skönt! Tänk att vädret kan ändra sig sådär snabbt, det var ju nästan storm igår, flera av våra saker hade blåst omkull och låg på andra sidan gården... Hur är vädret hos er?


 
Idag blev det lite senare uppstigning, det blev lite sent läggdags igårkväll vilket straffade sig på morgonen. Så änsålänge har jag bara hunnit med utsläppet.

Här kommer en liten planeringslista:

♥ Snart ska jag ut och rida. Liva börjar sin skrittperiod nu, vilket hon nog inte kommer vara så glad över (Hennes syn på träning är fart eller inget) men hon kommer väl tacka mig sen när hon upptäcker att hennes kropp har förvandlats från gammal åsna till en riktig puma! Då kommer inte killarna få det lätt... Amber och Tuffe vet jag inte riktigt vad de ska få göra idag, löshoppning hade varit roligt? Vi får se.

♥ Gödsling till alla.

♥ Jag själv ska träna. Antagligen får jag väl hämta ner videospelaren själv, Julia rör ju inte på ändan precis, om det inte är något hon själv har nytta av såklart... Aerobics/stryketräning tror jag det blir idag?

♥ Idag hade jag faktiskt tänkt vara duktig och putsa alla mina lädersaker efter ridpassen!

Japp, där har ni nog min dagsplanering, jag är ju så långsam med allt så det kan väl räknas för hela dagen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0