Sol, Vind och Vatten

2008-12-28 | 20:02:48

Mobba mig om ni vill, men jag tycker faktiskt att den låten är lite mysig! Plus att den passar in på vad jag gjorde idag (Förutom solen såklart, här är det bara grått):

Vi var nämligen på långritt hos Molle!



De har jättefina ridvägar, strand och skog, där det fanns en massa naturhinder! Det var Tuffe som fick äran att följa med på denna lilla tripp idag, och han lär nog inte ångra sig även om han kommer ha världens träningsvärk imorgon...

Jag önskar verkligen att vi hade haft sånna ridmöjligheter, då hade jag minnsann ridet där vareviga dag, fram och tillbaka! Tänk vilken jäkla kondis hästarna skulle haft?! Och jag som redan har har hittat min drömgård, som ligger nästan granne med den här gården? Nej, jag har då två val;

Val 1: Flytta rubb och stubb. Men det här alternativet är näst intill omöjligt, hur ska man kunna flytta en sjö?
Val 2: Bygga en exakt likadan gård, fast placerad vid en skog och stand.

Hm... Vilket alternativ ska jag välja? 2:an verkar väl ändå lite bättre? Då kan jag ju dessutom bygga den ännu större och lyxigare?...
Äsch, vi får väl vänta och se tills det väl blir dags, jag hinner nog ändra mig 10 gånger om, minst, innan dess.


Lisen & Peders gård, väldigt mysig, särskilt hagarna! Det gick dock inga hästar i dem...
Postat av: Molle

Praoa hos lisen & peder i 9:an en ganska häftig upplevelse:)

2008-12-28 @ 20:06:18
Postat av: Katja

Det ser väldigt fint ut!

Var bor du Freja ? =)

2008-12-28 @ 20:13:22
URL: http://equestrian.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Haha, jag tyckte ala dina julklappar var roliga!

Jag fick en ridhjälm, en bok "Alla kungens hästar", den handlar om ett annat tänk med hästar lr nåt hah. Och så tyckte min lillebror och mormor att jag snart är vuxen så dom gav mig handdukar, ett förkläde och trägrejer till köket, och pengar såklart..

2008-12-28 @ 20:18:33
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Molle: Gjorde du? :O Vad fick du göra?



Jag hade en kompis som också praoade hos något sånt proffs, men hon fick bara gödsla varenda dag x)

2008-12-28 @ 20:37:09
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0